درب هوشمند

اطلاعات تکمیلی درمورد دربهای اتوماتیک سکشنال

درب هوشمند

اطلاعات تکمیلی درمورد دربهای اتوماتیک سکشنال

۳ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شیائومی از یک تلویزیون غول‌پیکر جدید به نام ردمی X86 رونمایی کرده که از بدنه فلزی و رزولوشن 4K بهره می‌برد. این تلویزیون از فناوری MEMC و 1 میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند و همچنین نسبت نمایشگر به بدنه آن به 97 درصد می‌رسد.

مشخصات تلویزیون ردمی X86 شیائومی

شیائومی برای این تلویزیون هوشمندش از پورت‌های USB 3.0 ،USB 2.0، دو پورت HDMI 2.0 و وای‌فای دو بانده استفاده کرده است. این تلویزیون از دو اسپیکر 10 واتی بهره می‌برد و به بدنه فلزی مجهز شده است. همچنین دارای دستیار صوتی XiaoAI است تا بتوان با دستورهای صوتی هم آن را کنترل کرد.

این تلویزیون غول‌پیکر از یک پردازنده با چهار هسته Cortex-A55 و پردازشگر گرافیکی Mali-G52 MC1 بهره می‌برد و تنها در یک پیکربندی با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌‎شود. این تلویزیون هوشمند از DTS-HD و دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند، اما خبری از دالبی ویژن یا +HDR10 در آن نیست.

این تلویزیون ردمی هم اکنون برای پیش فروش در چین عرضه شده و 692 دلار قیمت دارد، البته قیمت اصلی این تلویزیون پس از پایان پیش فروش، به 733 دلار افزایش می‌یابد. در حال حاضر اطلاعی از امکان عرضه جهانی این محصول نداریم.

منبع:

https://digiato.com/article/2022/10/29/xiaomi-launches-redmi-smart-tv-x86

  • ایگامن
  • ۰
  • ۰

هواوی در کنار معرفی گوشی تاشو پاکت اس و همچنین ساعت هوشمند متفاوت Watch GT Cyber، از تلویزیون هوشمند Smart Screen V هم رونمایی کرده که از یک نمایشگر LCD 4K بهره می‌برد و در دو اندازه روانه بازار می‌شود.

مشخصات تلویزیون هوشمند Smart Screen V هواوی

این تلویزیون هوشمند ضحامت کمی دارد و همچنین حاشیه‌های بسیار باریکی اطراف نمایشگر آن به چشم می‌خورد. نمایشگر این تلویزیون با رزولوشن 4K، دارای نسبت تصویر 16:9 است و 92 درصد گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

روشنایی این پنل در حالت عادی برابر 500 نیت است که در بالاترین حالت به 900 نیت می‌رسد. هواوی مدعی شده این نمایشگر دقت رنگ بالایی دارد و گاموت رنگی بهتری را نسبت به رقبا ارائه می‌کند.

هواوی در تلویزیون هوشمند Smart Screen V از یک تراشه نامشخص استفاده کرده که از 8 هسته پردازشی و 6 هسته گرافیکی بهره می‌برد. همچنین برای پردازش بهتر، هواوی به سراغ واحد پردازش عصبی هم رفته. خریداران این تلویزیون به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دسترسی پیدا می‌کنند.

تلویزیون هوشمند هواوی به سیستم صوتی Huawei Sound مجهز شده که با همکاری شرکت فرانسوی Devialet توسعه یافته است. همچنین در این محصول شاهد استفاده از یک دوربین مغناطیسی 12 مگاپیکسلی با فناوری هوش مصنوعی هستیم.

از سایر مشخصات Smart Screen V می‌توان به پورت‌های USB به همراه HDMI 2.1، سیستم عامل هارمونی اواس و همچنین پشتیبانی از دستورات صوتی اشاره کرد. همانطور که گفتیم، این محصول در نسخه‌های 65 و 75 اینچی به فروش می‌رسد که به ترتیب 1097 و 1783 دلار قیمت دارند.

منبع : 

https://digiato.com/article/2022/11/03/huawei-smart-screen-v-tv-launched

  • ایگامن
  • ۰
  • ۰

پورشه دیزاین از یک اسپیکر یا ساندبار رونمایی کرده که نه تنها قیمت بالایی دارد، بلکه طراحی‌اش هم منحصر به‌فرد است. این محصول که Porsche 911 Soundbar 2.0 Pro نام دارد، به اگزوز خودروی پورشه 911 992 GT3 مجهز شده و 12 هزار دلار قیمت دارد.

مشخصات ساندبار 12 هزار دلاری پورشه

این ساندبار 2.1.2 کاناله که از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند، قدرتی برابر 300 وات دارد و از پورت HDMI 4K پشتیبانی می‌کند. البته با توجه به پشتیبانی آن از بلوتوث 5.0، اپل ایرپلی 2، گوگل کروم‌کست و همچنین اسپاتیفای کانکت، می‌توان از آن به عنوان یک سیستم صوتی بی‌سیم هم استفاده کرد.

استفاده از سیستم اگزوز یک خودروی اسپرت در این ساندبار، باعث شده وزن آن افزایش چشمگیری پیدا کند و به 65 کیلوگرم برسد. بنابراین برای استفاده از آن باید ابتدا یک جای مناسب و محکم برای قرارگیری‌اش انتخاب کنید، البته امکان نصب این ساندبار روی دیوار هم وجود دارد.

ساندبار پورشه دیزاین

این اولین باری نیست که با محصولی متفاوت از سوی پورشه دیزاین روبه‌رو می‌شویم و این برند لوکس تا به امروز از محصولات گران‌قیمت زیادی از ساعت‌های هوشمند گرفته تا گوشی‌ها هوشمند و حتی مانیتورهای گیمینگ رونمایی کرده است.

پورشه دیزاین ساندبار جدیدش را تنها در 500 نمونه روانه بازار می‌کند که البته قیمت 12 هزار دلاری‌اش باعث می‌شود تنها افراد ثروتمند و عاشق خودرو به سراغ آن بروند. پیش فروش این ساندبار از همین حالا شروع شده و از اول ژانویه 2023 در اختیار خریداران ثروتمندش قرار می‌گیرد.

منبع : https://digiato.com/article/2022/11/03/porsche-design-911-soundbar-2-0-pro

  • ایگامن