درب هوشمند

اطلاعات تکمیلی درمورد دربهای اتوماتیک سکشنال

درب هوشمند

اطلاعات تکمیلی درمورد دربهای اتوماتیک سکشنال

  • ۰
  • ۰

اگر جزو افرادی هستید که هرچند وقت یکبار گوشی خود را تغییر می‌دهید و درگیر نصب برنامه‌ها روی موبایل جدید می‌شوید، گوگل با ویژگی «Install Hints» مشکل شما را برطرف خواهد کرد و سرعت نصب آن‌ها را افزایش می‌دهد.

سالانه تعداد بالایی گوشی با قابلیت‌های جدید معرفی می‌شوند و شاید بخواهید هرچند وقت یکبار، یکی از آن‌ها را امتحان کنید. زمانی که به یک گوشی جدید مهاجرت کنید، باید کل اطلاعات خود را به آن انتقال دهید که روند چندان لذت‌بخشی نیست، مخصوص اگر برند گوشی‌ها هم متفاوت باشد.

در این میان چندین اپ برای مهاجرت میان دستگاه‌های مختلف با کمترین مشکل توسعه پیدا کرده‌اند. این اپ‌ها با چندین مرحله و کمی زمان، اطلاعات را منتقل می‌کنند. با این حال نصب تمام برنامه‌ها روی دستگاه جدید زمانبر خواهد بود، چرا که باید پس از نصب باید به صورت دستی وارد آن‌ها شوید.

خوشبختانه گوگل روی قابلیتی کار می‌کند که فرایند ورود به اپ‌ها در دستگاه‌های جدید را ساده‌تر می‌کند. علاوه بر این، گوگل در حال کار روی ویژگی جدیدی به نام Install Hints است که به شما کمک می‌کند مهمترین اپ‌ها را در سریعترین زمان ممکن روی یک دستگاه جدید نصب کنید.

گوگل با توسعه این قابلیت جدید برای  پلی استور، فرایند بازیابی برنامه‌ها را سرعت می‌بخشد. در هنگام نصب این اپ‌ها روی دستگاه جدید، پلی استور تصمیم می‌گیرد که کدام فیلتر کامپایلر برای «Dex2oat» مورد استفاده بگیرد.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/11/28/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af/

  • ۰۱/۰۷/۱۹
  • ایگامن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی