درب هوشمند

اطلاعات تکمیلی درمورد دربهای اتوماتیک سکشنال

درب هوشمند

اطلاعات تکمیلی درمورد دربهای اتوماتیک سکشنال

  • ۰
  • ۰

همه ما عاشق تصاویر اینفوگرافیک هستیم چون عصاره‌ای قابل هضم از آمار و مفاهیم بزرگ‌اند؛ مفاهیمی که به شکلی هنرمندانه و دلنشین به تصویر کشیده‌ شده‌اند. ساخت اینفوگرافیک مثل هر کار تصویرسازی دیگر یک مهارت هنری است که ذوق و سلیقه و مهم‌تر از آن، زمان می‌خواهد.

اگر برای انتقال بهتر یک مفهوم نیاز به ساخت تصاویر اینفوگرافیک دارید اما زمان به شما اجاره این کار را نمی‌دهد، اصلا جای نگرانی نیست. در این مقاله هشت سرویس رایگان (با پرداخت حق اشتراک) را به شما معرفی می‌کنیم که با داشتن قالب‌های آماده زمان ساخت اینفوگرافیک‌ها را به نصف می‌رسانند.

در ادامه با ما همراه باشید تا با این هشت سرویس بیشتر آشنا شویم.

1. Adobe Spark

 

 

 

اگر به ابزاری احتیاج دارید که خیلی سریع و راحت برایتان اینفوگرافیک‌ بسازد، ادوبی اسپارک گزینه خوبی برای شماست. این سرویس تحت وب حداقل 10 هزار قالب آماده دارد تا بتوانید آن‌ها را به اینفوگرافیک‌های شخصی تبدیل کنید.

بیشترین کاری که در ادیتور ادوبی اسپارک انجام می‌دهید، درگ و دراپ است. فقط کافیست قالب دلخواهتان را پیدا کنید و بعد انواع و اقسام المان را داخل آن بریزید؛ از تصویر پس‌زمینه گرفته تا متن و عکس و لوگو و آیتم‌های تزئینی. در نهایت می‌توانید پیش از گرفتن خروجی، اینفوگرافیک را برای پلتفرم مد نظرتان (اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و...) از نظر ابعاد مناسب سازی کنید و بعدا آن را با حداکثر کیفیت تحویل بگیرید.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/12/10/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%81%d9%88%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c%da%a9/

  • ۰۱/۰۷/۱۹
  • ایگامن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی